خانه سفال

همه چیزدرباره سفال و محصولات سفالی

خانه سفال

همه چیزدرباره سفال و محصولات سفالی

ساج سفالی

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ب.ظ

آیا می دانید ساج سفالی چیست؟ ساج سفالی یکی از محصولات و سوغات صنایع دستی استان گیلان است که این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن نان را به شیوه ای کاملا سنتی و اصیل بر روی این محصول پخت کنید. تنها برای آن که بتوانید این عملیات را انجام دهید نیاز است تا این محصول را تهیه کنید.

 

 

تنور سفالی چیست؟

برای آن که بخواهید با تنور سفالی آشنا شوید لطفا بر روی لینک فوق کلیک کنید تا اطلاعات کامل تری را در این خصوص به دست آورید. برای رفع این موضوع نیز می توانید این مقاله را به خوبی مطالعه کنید.

کار با ساج سفالی به چه صورت است؟

 

استفاده از این محصول نیز بسیار ساده و اسان می باشد، شما می توانید این محصول را بر روی حرارت قرار داده و سپس نسبت به پخش نمودن خمیر بر روی آن اقدام کنید.

 

چطور می توانیم تابه سفالی را نیز تهیه کنیم؟

برای تهیه و خرید تابه سفالی می توانید به فروشگاه اینترنتی گیلی شاپ مراجعه کنید و محصول مدنظر خود را پس از بررسی های لازم، سفارش و خریداری کنید. جنس تابه و تنور سفالی از گِل رس بسیار بادوام و مستحکم بوده و به دلیل قرارگیری در کوره های مخصوص پخت سفال، هیچ نوع ترک خوردگی و شکستگی ای در حین کار دامن گیر شما نخواهد بود. این محصول به طور کاملا تضمینی به دست مشتری خواهد رسید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی